Pioni Nymphe aukoo kukkasiaan juuri nyt.
Kimalaiset ovat innoissaan. Muutamat haluavat tunkeutua melkein nuppuna olevaan kukkaan. Arvaavat jotain, vaikka eivät sisälle näe. "Ja nyt menoksi:Tuosta nuin vänkäävyn välistä:Minä kans haluun: Ossoon sitä minnäe: Minut ne mokomat ajovat poes!Työlästä olj, mutta kannatti:Nyt pittää piästä kottiin":








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti