Voi, jospa kaikki kukkaiset tekisivät kukkimisensa näin keskittyneen jämptisti kuin pikkuinen kaunokainen-Bellis.
Samaa onneksi yrittää ahomansikka. Molemmat suvaitsevat kukkia kävelypolullani, kun ovat niin vaatimattomia. Kumpaakaan en ole kutsunut pihalleni. Kiitos nyt kuitenkin, kun tulitte!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti